söndag 2 september 2012

Ny vecka

Under veckan har det blivit en dinosaurie när jag landat i soffan. Jag gillar pyssel som kan utföras när man ändå bara sitter still :-)

Dinon finns till salu (100 kr)

Jag har äntligen också lyckats få upp nya gardiner i vardagsrummet - mina kära vita hissgardiner hade verkligen gjort sitt efter ett antal år :-) Kvaliteten på  bilderna kommer idag från mobilen (min kameraman jobbar och har ett konstigt objektiv på ena kameran och inget alls på den andra :-), så ni får ha överseende med det


Kommande vecka är späckad med olika projekt och ett av dem har deadline på torsdagmorgon. Jag har småpysslat lite med det i hemlighet, men det sista fixet måste nog göras natten mellan onsdag och torsdag. Jag lovar att visa er bilder på resultatet!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar