söndag 2 september 2018

Hur blev det med sommaren?

Jo, de allra flesta sommarplanerna infriades :-). Det blev blå himmel, solsken, bad och massor av lata semesterdagar. Däremot blev det lite sämre med städande och det där byxmönstret gick inte att tänka på i värmen.

Nu är hösten här och jag har lovat att fylla vardagen med roligt hantverk. Så det blir universitetet igen - Textila uttryck, den här gången. Jag ska ägna mig år lite funderingar kring teaterkostymer. Min egen garderob behöver fortfarande fyllas med byxor, så det där byxmönstret behöver ordnas och så hoppas jag att det blir en och annan "vanlig" solsmula.

Å så ett tips, nämligen Hållbart Event i Ratan. Jag och ett gäng lokala kreativa kvinnliga företagare bjuder in till ett event med hållbarhet i fokus. Fredag 21 september klockan 14:00-20:00 och lördag 22 september klockan 09:00-13:00. Visst ses vi?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar