måndag 2 januari 2012

Använda!


Här är de då, dessa omtalade byxor. Inte riktigt som jag tänkte mig i huvudet, men fullt användbara tycks det, då de suttit på hela dagen. Min idé var ett par mysbyxor i mjuk brun manchester med lite mera arbetade detaljer på. Fickorna blev lite för grunda - så för att hålla dem på plats har jag sytt en stickning runt dem. Knapparna i gylfen har jag inte gömt, utan de sitter väl synliga då jag hade hoppats få använda lite fina udda knappar här - men därav blev intet då jag fick en något besvärad blick från min käre man. På rumpan har jag gjort en skärning som jag blev riktigt nöjd med, men fotografen fick inte till det på fotot - så jag behåller den bilden för mig själv ;-) För att få lite pösig känsla har jag sytt en kanal och trätt in ett resårband i bensluten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar