söndag 1 juli 2012

Stuvar

Vips så var det söndag kväll igen och vips så har tygskåpet fyllts på med några nya stuvar under helgen. De får ligga och "gona" till sig innan det är dags att sätta saxen i det. Jag vet sällan vad de ska användas till i det ögonblick som de kommer i min ägo nämligen.


Under kommande vecka skall jag färdigställa några beställningar och för min egen del är det en handväska som skall sys. Inser att efter en tur på den här trevliga rutten i lördagskväll att det vore praktiskt med en sådan. Snart är vår yngsta dotter så stor att vi inte behöver släpa stora skötväskor och ryggsäckar med massa ombyten, var ska jag då härbärgera mina småsaker? Hoppas bara att det är nåt tyg i skåpet som vill bli min följeslagare och att jag lyckas få ner bilden jag har av väskan på ett mönster :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar