söndag 18 oktober 2015

Ett par väntar

Veckorna fylls bland annat av handbollsträningar och simskola, det innebär n del väntande för mamman. Ibland används tiden till en liten joggingrunda eller promenad, men de senaste gångerna har en liten stickning fått följa med. Ett par "väntar" tänkte jag att det skulle bli - å äntligen har jag fått till två lika stora vantar utan att behöva repa upp :-)! Garnet fanns i mina gömmor och mönstret blev till under tiden jag stickade. Hoppas att de ska värma händerna kyliga dagar.



Den här har hamnat hos någon som redan passerat väntans tider. En liten OP i samma stuk som ni sett många gånger innan. Den här i grått och med grön dragkedja.



Senaste veckan har också innehållit en del felklipp, så till den milda grad att benen på byxorna passar mina korta istället för Mymlans ståtliga. Så jag fortsätter på temat väntar - hoppas att det dyker upp tyg inom kort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar