söndag 8 januari 2017

Sen senast

Har det varit...
Lite jobb
Några lediga dagar
Mer vän med stickorna
Idéer som skissas och skrivs ner
Veckan har bjudit på en del skidåkning framför TV:n och jag har passat på att öva mig i mer mönsterstickning samtidigt. Så det blev ytterligare ett par "Tour-vantar", den här gången till husets äldsta. Å för er som följer@solsmula på Instagram - ni ser att krafterna räckte ända uppför Alpe Cermis :-)

 Varför håller jag då på och övar på en massa stickning? Jo, för jag har fått en idé som inbegriper lite mönsterstickning och  mycket sömnad. Jag hoppas att hinner öva mycket, så att plaggen kommer att finnas till försäljning hos Hantverk i Ratan i sommar.

Å i min kära glada bok ryms sömnadsidéer, antal maskor, lite plaggskisser och faktiskt en och annan skidträningsplanering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar