onsdag 1 februari 2012

Fjärilar i magen och solsmulor på biblioteket

Under februari har jag en liten utställning på biblioteket i Robertsfors. Om du tillhör dem som sällan ser solsmulor hemma hos dig själv, har du nu möjligheten att göra det irl om du ska låna en bra bok :-).

Senare i veckan är det dags för första träffen på min distanskurs. Uppgiften tills dess har varit att vara kreativ på kommando och på en given tid. Svårt men utmanande är min sammanfattning hittills....det ger onekligen lite fjärilar i magen.

2 kommentarer:

  1. Roligt Lisa! Kolla med min Bokcirkelvän Åsa Zetterström som jobbar i Umeå med Bibliotekets webbsida "Mina bibliotek" där kan hon annonser ut nyheten! /Ulrika B

    SvaraRadera
  2. Jätte kul med din utställning! Hoppas det går bra!:) Mycket spännande med din distanskurs. Vill höra mera när du är igång. / Ingrid :)

    SvaraRadera